but maybe you could love me, finally though i'm just me.

nollningsveckan tog slut mycket fortare än vad jag önskade (däremot hoppas vi på en revansch på fredag, de små nollorna är faktiskt värd en nollning utan regn trots allt!) alldeles för snabbt började istället allvaret på riktigt igen. trean & vi får tre läxor på en & samma dag, johan är ledig hela onsdagen - varför valde jag inte att bli elektriker istället?



i söndags kväll bjöds det på grillfest hemma hos en viss philip som till på köpet hade hela huset för sig själv. det ramlade in en hel del gammalt folk & kvällen blev riktigt kanon. en viss person lekte en aning med min kamera som resluterade i en mängd konstiga bilder (vilket i och för sig är bra på grund av att jag själv nästan alltid lyckas glömma bort den i ett dammigt hörn.)



de hade sina aningar, mina vänner, vissa prickade väldigt rätt i sina gissningar men när jag ringde dem & smsade på måndagen runt klockan tjugo över fem blev nog de flesta väldigt förvånande. Dock den mest förvånade av dem alla, det var nog jag själv.

lilla jag tog körkort. & självklart som lovat (för man håller vad man lovar) blev det en liten pytte roadtrip för fina lisa (& johan) tillsammans med mig, ut till bankekind för att hämta upp en viss alexander. sen bestod kvällen mest av urbra skämt, bilkörning, "jag är fan bäst!" & en viss johan som dansade rakt in i en buske på parkeringen. 



nu måste jag lära mig att vara själv igen, känns som jag inte varit det på minst hundra år.

Kommentarer
Postat av: Juuhään The Man

Aaa, varför valde du inte el :P hehe

2009-08-26 @ 11:26:40
Postat av: jocke

Grattis till körkortet!! :)

2009-08-27 @ 21:22:43
URL: http://jockeshp.blogg.se/
Postat av: Liis

Johan the dancer!! Jag skrattar fortfarande åt det.

Du är faaan bääst! ;) <3

2009-08-29 @ 17:48:07
URL: http://dancingday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0