vad är det som hon gömmer, varför får jag inte se.

nu för tiden handlar allting om ett visst kort man måste ta för att få köra bil. jag andas körkort, pratar om körkort, pluggar körkort, tänker på körkort, drömmer om körkort, har ångest över körkort & övnngskör i bil mest hela tiden. detta gör att jag tappar enormt mycket fokus från allting annat.



igår fick jag ett mycket välkommet sms från fina lisa som meddelade att hon nu var hemma & levande i linköping & kära trygga vidingsjö igen efter att blivit strandsatt nere i spanien. oron lättade då en aning när jag nu vet att hon är fem minuter ifrån mig ännu en gång. samtidigt lite ledsen över det faktum att jag har noll tid för att träffa henne (eller någon annan) för tillfället.

för övrigt känns det som jag tappar ord ännu en gång & vet inte riktigt vad jag ska berätta för er & vad som finns att berätta. jag kan dock informera om att jag har mycket fina & älskvärda människor runtomkring mig & sådant tycker jag måste vara värt någonting trots allt.

fortsätter nu att lyssna på p3 svea & tar sen ännu ett varv med den röda volvon i tätorten på en slätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0