men bilen rullar hemåt & det som gör ont kan inte nå mig nu det hittar aldrig hit.

det verkar som att vägen hem imorgon kommer kantas av snöoväder (jag hoppas iallafall att vi på något vänster eller höger lyckas ta oss hem.) Pappa säger "blir det max imorgon då?"

Det är en natt kvar i leksand, i den våningssäng som varit min i två snart tre nätter nu. Det är cirka tio minuter tills narnia börjar på tv, vi fick låna en grå kabel av personalen på hotellet vilket gör att jag har haft internet hela julhelgen, sisådär i smyg & jag ville bara visa att jag lever & andas. hej.

Kommentarer
Postat av: lovi

åh leksand. min vän bor där.

god jul på dig stina

2009-12-25 @ 20:38:40
URL: http://lovisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0