blir du blå när du ser dig i spegeln, om du kunde skulle du vända tillbaka?

jag har gått och skaffat mig ännu en ny favoritlåt nämligen parkens "jag har varit vilsen lisa". annars sjunger jag på diverse andra låtar, bland annat magaluf som malina så fint tryckt in i allas små hjärnor de senaste dagarna sen slår jag vad med henne om texten i "jag är en vampyr" och förlorar, en krona. 

jag, anna och sofia åt kebab idag vilken kändes som världens lyx. konstaterar att jag är skyldig sofia en liten (stor) pengamängd. i måndags fick jag mig en glad överraskning när jag kom hem, skivorna hade kommit så enda sedan dess är det enda som snurrar i spelaren håkan och lars. förutspår att "känn ingen sorg för mig göteborg" kommer bli mitt nya festalbum även om ingenting riktigt kan slå markus krunegård när man ska peppa upp för fest.

musik är livet, inte sant?


Kommentarer
Postat av: malina

jag har alltid rätt vet du ju snygging så det är ingen idé att slå vad med mig ;P <3

2009-02-04 @ 17:14:09
URL: http://somethiingpretty.blogspot.com
Postat av: sofia

men jag hade ju också rätt, eller jag höll ju iaf med malina . det är ju värt att vinna en krona . vill jag med göra :( lyssnar på markus nu , men jag peppar inte för fest (tyvärr) utan ist teater med mumsiga strindberg. värt!

2009-02-04 @ 17:17:14
URL: http://longcoldwinter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0