du tar ju bara små små steg det händer ju ingenting det där du måste våga chansa mer våga se vart de bär.

alla hjärtans dag kärleksdagen och den tillbringades tillsammans med malina, sofia, johan och en himla massor av onyttigheter. det var så länge sedan att jag glömt bort hur det kändes att vara alldeles full i magen att man knappt kan stå. mysdressen fick åka med i bara farten och lovet startade med en mage full av glass.



ett tält till hultan är härmed fixat, kan meddelas och sofia och jag konstaterade på vår promenad i morse att allt bra ligger framför oss nu. jag har påbörjat min sista vecka som sjutton och omyndig vilket känns lite läskigt men jag tror att min födelsedag kommer svepa ganska tyst förbi ändå. 

solen värmer upp hela mitt rum och strålarna visar på min spegel att den nog behöver få en omgång med dammvippan. sofia och jag har kommit på världens bästa idé som faktiskt kan bli riktigt bra. jag har upptäckt facebook, p3 star och p3 svea så det kommer nog roa mig mycket under detta lov. om några dagar kommer jag andas stockholmsluft igen. Du sa: "vi måste överleva Stockholm"





innerst inne tror jag inte på att känslorna är lika starka längre det finns ingenting att hålla kvar vid och du är alltid lite för långt ifrån för att nå, som att försöka nå månen skrev jag någon gång, du är min måne. jag är inte fjorton längre trots att hårfärgen är den samma, fega ur syndromet försvann, det var inte värt att inte våga när man förlorade. (och du lärde mig någonting jag byggt hela mitt liv på) det handlar inte längre om en längtan som inte går att stilla, ett hjärta som aldrig slutar banka extra hårt. det handlar inte om att du är den enda som kan få mig just sådär. men det är leendet som kittlar, som får mig sådär nära jag inte riktigt vet om jag vill.

Kommentarer
Postat av: soffan



tack för en riktigt mysallahjärtansdag tösen , det var värt som vi brukar säga. mwe mwe mwe



alltså våran idé, den är bäst! :D

2009-02-15 @ 14:19:56
URL: http://longcoldwinter.blogg.se/
Postat av: malina

tack för igår sweetie ! <3

2009-02-15 @ 14:58:38
Postat av: Anonym

vilket fint hår du har stina!

2009-02-15 @ 18:58:27
Postat av: Anonym

håller med föregående talare. du är så himla söt!

2009-02-16 @ 10:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0