jag släpper din hand för ett helt vanligt återfall.

en fredagskväll utan filmsnuttar men tydligen en massa bilder på axlar, händer och öron, en person som satsade hårt men inte landade så mjukt, en tejpad högtalare och en katt som säkert trivdes förskräckligt bra. en massa gamla folkungare, någon enstaka gammal ljunkan elev, en fin gammal klasskamrat och så vi, mina käraste finaste små hjärtan!



helgen har annars gått åt till att äta efterlängtad kebabpizza, hålla tummarna för en viss sofia, lyssna på massor lasse och prata med världens bästa lisa som borde få veta varje sekund, varje minut och varje dag hur bra hon är och hur ofantligt stort hennes hjärta är. Hon är värd all lycka som finns att få <3

min katt och jag har också lyckats finna någonting gemensamt, böcker. jag läser dem och hon ligger på dem.


Kommentarer
Postat av: Lis

du gör mig tårögd. Du är bland det finaste jag har!

2009-02-05 @ 18:38:21
URL: http://nogg.se/Liis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0