from now on i'll try to find someone who knows i exist.

fika igår med en viss sofia. man måste passa på med dessa varma drycker och mysfikor innan värmen kommer och allting bara kommer handla om iste (iallafall för min del.) vi har också upptäckt att dessa café rundor ofta leder till finfina upptäckter. som att allt som har med barn att göra slutar på -is, lekis, språkis, dagis och fritids (som låter som is när man säger det.) lite oplanerad shopping blev det också, av de två som ska till huvudstaden.





ja som kanske redan uträknat åker jag och min fader till stockholm och lilla farmor idag. känns som väldigt länge sedan sist även om det var på höstlovet senaste gången. mina sista dagar som sjutton och omyndig kommer alltså spenderas i stockholm stad och en av dess förorter. men först innan jag åker skall jag förhoppningsvis träffa en nybliven artonåring, ni kan säkerligen lista ut själva vem det är. 

 

föresten, upptäckten av att hello saferide kommer till hultan gjorde förövrigt min dag igår och kommer säkert göra min dag idag med. fanken vad fint det kommer bli!


Kommentarer
Postat av: Liis

Härliga bilder Stinen! Jag själv ska ut och leta present till dig nu så TJING! <3

2009-02-18 @ 12:15:14
URL: http://nogg.se/Liis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0