Där vissa pluggar till tentor och drömmer om stan.

jag börjar få kli i kroppen igen. det är månader sedan jag var någonstans och längtan efter det närmsta alternativet, huvudstan, ökar med varje steg jag tar.

igår sysselsatte jag mig genom att titta lägenheter i stockholm, mest på skoj, och hittade världens finaste etta på söder med tre och en halv meter i tak, breda golvplankor, stora fönster och världens mysigaste skrivarvrå. kort och gott, någonting jag fantiserat om alla tiders. om jag "bara" hade en och en halv miljon i fickan.  

jag stannar vid att spara bilderna på datorn, någonting att drömma om alla gråa trista nätter, sådant behövs ibland. 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0