I don't know much, but there's something new coming near.

själv går jag runt här hemma och hasar benen efter mig och sätter mig på tvären när det gället skolarbete likt ett envist barn, och det tänker jag fortsätta med. det är fint som snus att hasa runt i vår lägenhet och gå promenad och frysa om händer och kinder. solen skiner och det får mig på hoppfulla tankar så som "nu går vi emot ljusare tider igen." 

nyår blev vilt, mycket vilt precis som vi förutspått att det skulle bli - och självklart skulle jag kunna bjuda på många anekdoter (där fick jag till det.) och speciella händelser men jag vet inte om det skulle roa så många förutom oss som var med. men jag skrattade och dansade och sjöng "hela världen är så underbar  . . " och då får man ju faktiskt säga att det blev riktigt lyckat!  

men hej tvåtusennio, här kommer jag! :)

Kommentarer
Postat av: lovisa

hej stina. jag gillar din blogg. eller jag gillar dina texter kanske man mer säger + att du verkar vara en härlig prick. eller människa.

2009-01-02 @ 18:01:28
URL: http://littlemisslovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0