Du är början på nåt nytt och nånting underbart.

den här sommaren hade jag lovat mig själv en enda sak, att hoppa ifrån den röda bron (även kallad golden gate bron) som finns i linköping. om jag inte hoppade innan sommaren var slut skulle jag bli skyldig johan en glass & mina damer & herrar, inte vilken glass som helst utan en hederlig trippelchoklad glass.



det krävdes en hel del övertalning & ett x antal "jag förstår inte varför jag alltid utsätter mig för sådana här dumma skit saker" innan jag väl lyckades. däremot blev det inte något graciöst hopp eller bra bild, men huvudsaken är att jag gjorde det, på riktigt!


Kommentarer
Postat av: Liis

Jäklar du Stina!

Jag skulle aldrig våga alltså! <3

2009-07-01 @ 14:41:31
URL: http://dancingday.blogg.se/
Postat av: Juuhään The Man

Klaga inte på min fotoskills ;P. det blev inget bra på hoppet för att du rörde på dig :P haha

2009-07-01 @ 16:28:23
Postat av: natalie

OJ! Jag är imponerad, hade aldrig jag vågat. Duktigt Stina!

2009-07-04 @ 09:21:20
URL: http://mjooho.blogg.se/natalies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0