Hey remember that time we decided to kiss anywhere except the mouth?

att det bara var ett litet tag sedan vi levde livet i loftahammar är svårt att förstå när det fullkomligt spöregnat hela dagen idag. riktigt fina dagar fick vi alla fall & med sofia bakom kameran finns det bara en enda rättvis sak att göra, nämligen bildbomb.
 


för övrigt har sommarlovet än så länge innehållit många goda karameller, som till exempel sofia & jag med våra danska stunder "hejdå & tack för att du handlar på hemköp", när vi tar annas pärla (& nej inte cykeln, bilen) till berg och försöker utnyttja de varma dagarna maximalt. någonting som känns riktigt bra att man gjort när det nu smattrar mot fönsterrutan.



& idag har vi handlat maten till hultsfred och packningen väger så tungt att en viss A knappt kan bära den. Som tur var fann jag min gamla skejtboard nere i källaren (även om detta i sin tur kostade några desperata samtal till mor, ett par varv igenom lägenhet & en hånskrattande pojkvän), hallelujah. 

nu är det snart dags, om bara några timmar sitter vi i bilen på väg ner. Det känns väldigt overkligt på något sätt, jag kan inte riktigt förstå det. däremot ska det njutas av varje enskild sekund. hakuna matata - inga bekymmer!          


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAKUNA MATATA! <3

2009-07-06 @ 23:16:50
Postat av: Liis

Jag kommer att sakna dig! Indeed.

2009-07-06 @ 23:26:12
URL: http://dancingday.blogg.se/
Postat av: Anna

Älska er och älska sommaren <3

2009-07-07 @ 11:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0