three days thats to much till i get to see you, oh you're so worth waiting for.

ord blir lidande när allt man vill är att pussa på en väldigt saknad A mest hela tiden & de senaste dagarna har innehållit mycket sådant. & i tisdags övningskörde jag också hela vägen ut till ljungsbro & till och med backade upp på deras väldigt krångliga uppfart.

sen handlade dagen mest om allmänt flumm & den obligatoriska "ska vi inte köpa en pizza?"-frågan som bara sofia & jag kan. johan kom senare på kvällen & då blev de lyxig middag på uteplatsen, med lars winnerbäck toner strömmandes ut ur fönstret ovanför.
 


dagen efter, igår, blev det picknick mittpå vidingsjöskolans fotbollsplan tillsammans med den finaste lisa som existerar. äppelcider, chokladbollar, jordgubbar & chokladiga kakor som senare smälte i solen och en massa prat om allting som betyder & om ingenting som betyder det med. 

& världens finaste kärleksberättelse bjöd min fina vän även på vilket jag inte kunnat smälta än. sånt som jag bara trodde hände i mina fantasier. du borde skriva ner den lisa, om du nu inte redan gjort det!



& nu mina käraste vänner tänker jag lämna staden ännu en gång. (och jag kan inte sluta tänka på att detta var vad jag önskade för flera månader sedan - att få fly från staden vid stångån.) 

jag tar mitt pick & pack och åker till staden jag inte varit i sedan vi åkte dit på klassresa i nian, nämligen göteborg. 


Kommentarer
Postat av: lovisa

åh fina fina bilder.

fin vän du har också.

2009-07-16 @ 17:08:47
URL: http://lovisia.blogg.se/
Postat av: Liis

Någongång kanske jag skriver ner den. Men just nu behåller jag den i tänket! Den regniga skarpandagen har jag en gång skrivit ner. Kanske att jag slängde den i ett av mina "självständighetsförsök". Du är världens finaste vän! <3

2009-07-16 @ 19:20:52
URL: http://dancingday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0