jag är din nu, jag öppnar mig du får ta del av min förvirrade värld.

det känns som att jag varit över hela staden de senaste tre dagarna & att jag inte en enda gång stannat upp för att tänka efter. och nu, helt plötsligt, är jag tillbaka hemma i ett fortfarande lika stökigt rum med en obäddad säng och överfylld papperskorg.

men skrynkliga täcken, röriga garderober & överfyllda soffor rör mig inte ens i ryggen för tillfället. Min mamma sa att jag skulle "göra det här till den bästa midsommaren någonsin" & det gjorde jag också med hjälp av några av världens finaste människor. 



& sen bestämmer du dig för att inte längre låta ångesten över ensamheten bryta ner och någonstans på vägen lyckas du övertala dig själv att sådant trams aldrig kommer att existera för fegisar som du. Du gör storslagna detaljerade planer över livet, tillåter dig själv att bli knaslycklig och skriksjunga i någons kök för ingenting fattas.

Men en natt möter du någon som raserar dina detaljerade planer totalt, som genom att ta din hand vänder upp & ner på hela dig, gör dig vimmelkantig & osäker, "om du är osäker så var osäker med mig."  och du är i chock för någon lyckas hålla kvar trots iskalla händer, magvärksattacker & stora tovor i det blonda håret, någon vill hålla kvar.

Kommentarer
Postat av: stina

å så fint stina! höjdpunkten med att sitta vid datorn är när man inte varit inne på några dagar och sen ser att du har skrivt, inte bara ett, utan flera inlägg på din blogg. såå kul att läsa! =) ses om några timmar btw, då bär det av mot laaaaaaaandet!=D <3

2009-06-25 @ 14:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0