Du är så bräcklig det kommer att krossa dig.

i lördags efter att ha tittat på de som dansade bal bestämde sig anna, jag & johan för en liten spontan roadtrip runt om i linköping. vi hämtade upp lisa för att sedan åka överallt & ingenstans över hela staden. en spontan kväll som blev så sjukt bra att det knappt kan vara möjligt.



men annars finns det bara en enda sak som snurrar i min tankeverksamhet för tillfället & det är mattetal, y=kx+m, f(x) och sånt där.  (egentligen vill jag lyssna på hello saferide och sjunga med i "you're so worth waiting for oh, oh" men sådant får man inte göra när ens hjärna inte är en sifferhjärna tyvärr.)

Kommentarer
Postat av: lovisa

jag såg dig allt med. men jag såg inte din diskreta vinkning. fast jag log lite mot dig.

hej säger jag nu!

2009-06-09 @ 08:38:34
URL: http://lovisia.blogg.se/
Postat av: Alice

åh, tack så hemskt mycket.

när en sådan som du (som är jättebra) säger det så blir man extra varm i hjärtat.



ta hand om dig!

2009-06-09 @ 11:24:02
URL: http://minnenavaprilhimlen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0