du säger okej baby det är dags att vi ska vinna allt.

jag har en vän som är blond med blå ögon. man kan känna igen henne genom en röd kuvertväska med långt axelband & att hon ibland (väldigt ofta) mera skuttar framåt än promenerar. hon har en stor förälskelse på robert pattinson och tror mer på kärleken än någon annan jag känner. hon skriver sms som låter "jag visste att du inte skulle ge upp hoppet" och säger "jag ser att det är något viktigt du måste berätta." vi cykeldejtar (vi kanske tillochmed uppfann det ordet?) ibland till skolan och tiden tycks aldrig räcka till för allting som behöver sägas. 

jag har en vän som heter lisa & jag tror hon har ett av världens största hjärtan. 


Kommentarer
Postat av: Alice

vad fint skrivet.

"cykeldejtar" ska jag också börja använda som ord!

2009-06-03 @ 23:43:36
URL: http://minnenavaprilhimlen.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Crying my eyes out! Miss my buddy dearest <3

2015-08-22 @ 23:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0