men vafan, natten är ung vi kan slå sönder några timmar ihop.

min avslutningsvecka handlade väl främst om matematik. någonting som i slutändan lyckades då jag fick G på provet och därigenom G i matte B, både jag och foffan lyckades. lyckan var total!  och nu slänger jag varenda mattepapper.



bortsett från räkneuppgifter så hände det en del fina saker under veckan. bland annat dansade min äldsta och jag tror enda existerande barndomsvän bal i konsert & kongress, elin. världens finaste var hon i sin röda klänning, jätte duktig & på fredagen tog hon sedan studenten. 



att elin tar studenten påminner på något vis om att tiden gått otroligt fort sedan vi träffades på förskolan i borensberg. hon tre år gammal och jag två. att vi lyckats hålla kontakten under alla dessa år känns som ett mirakel i sig.



på fredagen slutade vi sedan tvåan & på kvällen kom flickorna hem till mig för att som tidigare nämnt, dansa sönder fötterna en aning. senare tog vi bussen ner till sliver & kvällen blev riktigt riktigt lyckad, slutade klassiskt med blåmärken på olika ställen & en cykeltur hem till lilla vidingsjö.



nästa gång är det vår tur & vi ska inte ta studenten när det regnar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad jag gillar då du lägger upp bilder från ditt liv

2009-06-15 @ 15:11:17
URL: http://lovisia.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag måste säga att jag saknar dig en aning!

2009-06-16 @ 12:28:08
URL: http://dancingday.blogg.se/
Postat av: Elin

Awh va gullig du är <3 hoppas du hade kul på hultfredsfestivalen nu:D saknar dig! Pussar<3

2009-07-13 @ 23:53:43
URL: http://theredsun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0