and that is what loving someone is, that is raw and that is ungaurded and that is all that is worth anything, really.

klockan är tolv & jag är vaken. jag har skrivit på ett tal som gjorde mig gråtfärdig första gången jag läste igenom det (antagligen för det är exakt så.) det är tända ljus på fönsterbrädan & för första gången på flera veckor ligger ett mjukt litet pälsklätt knyte längst ner på sängkanten.

jag vet inte varför jag inte kryper ner under täcket. jag letar istället efter en känsla jag tappat & undrar varför jag går runt här hemma & vill gråta (jag vet inte vad jag vill gråta för.) & istället för att skriva om avskaft nagellack & rädslan för slut tvingas jag skriva om den globala makten.



det blev november i år också. jag har någonting att se framemot varje vecka fram till nyårsafton & jag vill inte låta dig bara passera mig.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Och med det här inlägget bevisar du åter igen att du är den bästa bloggaren där är! Vet inte vad det är som gör det, kanske att jag känner precis likadant, men jag sitter och gråter nu, och jag vet verkligen inte varför! Tack :D

2009-11-04 @ 01:56:28
URL: http://jockeshp.blogg.se/
Postat av: Liis

Jag kände på mig att jag kanske borde ha stannat kvar hos dig en stund idag. Känner på mig att något är lite knas med dig. <3

2009-11-04 @ 19:15:04
URL: http://dancingday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0