berätta vad det är så jag förstår hur jag ska nå dig, berätta vad det är.

det blir för lite tid för att skriva blogg. det är så mycket annat man vill, borde och måste göra. jag har dansat fötterna av mig två dagar i rad vilket senare resulterade i två dagars trötta ögon. trötta ögon i sin tur leder till att historia boken får ligga kvar med sidorna öppna i sängen medan jag äter kebab & pussar på en pojke med mjuka läppar & lent hår som luktar svagt av bil. 



jag önskar att jag kunde ha någon som tryckte mig framåt hela tiden (det är ansträngande att trycka själv.) ibland struntar man också i trötta ögon. ibland vill man bara sitta uppe en hel natt, bläddra bland sidorna & strunta i att morgondagen kommer innehålla lika trötta ögon som förut. offra sömn för någonting som ingen kan ta ifrån mig, som jag vet att jag faktiskt kan.

ibland önskar jag att någon tvingade mig genom livet (det är så ansträngande att tvinga sig själv.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0