så jag håller hårt & kryper tätt intill dig som om hon skulle försvinna då.

"jag sa det till din pappa - ena dagen kommer du hem som världens solsken & nästa ser du ut som sju svåra år."



det är söndag & jag vill inte vara ensam med mig själv. jag längtar tillbaka till melissa horn konserten som var magisk. en fullsatt sagateater & en signerad plansch "till stina - tack för ikväll" 

kan knappt hålla mig - den tionde december är det dags för utlovad magi igen.



igår tog jag & michaela en roadtrip till tranås vilket visade sig bli väldigt lyckat i slutändan. ibland är det fint att komma bort & se någonting annat än den bruna blommiga väggen även om det innebär en enda gata i en annan stad & en annan blommig vägg.

jag börjar bli trött på att gå sönder. det är sådant som tvingar ut en på promenad i duggregn. sådant som gör att man går så fort att man får håll & ont i vaden efter fem minuter. 

det är söndagkväll & jag vågar inte vara ensam med mig själv & mina tankar. jag ringer johan & tar röda faran ut till lisa istället.


Kommentarer
Postat av: lovisa

jag kommer inte längre få magi den 10 december på cloetta center.

2009-11-23 @ 11:56:07
URL: http://lovisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0