nu ska jag göra vad jag kan, jag ska riva mina murar tills vi ser varann.

söndag & jag bara är. någonting som jag borde varit för länge sedan men som det aldrig finns tid till i hav av läxor, helger, pengabrist & cykelturerna med monarken.

gårdagens kväll & natt var värd. den hade allt förutom en johan, vilket för övrigt kändes då någon hela tiden fattades, det var han. & minns ni när jag skrev om att stinas hus skulle säljas men att jag hoppades att vi skulle fortsätta skratta, gråta, kyssas, dansa, skrika & sjunga någon annanstans? jag har ett svar, magin sitter inte i väggarna på stinas förra hus, den sitter i oss.



& nu. jag lyssnar på melissa horn & sitter i mitt nystädade rum. råkade nämna till mamma att jag borde städa oftare (det kommer jag få igen för.) Kissekatten ligger intryckt i översta lådan i garderoben, jag läser världens finaste kärlekstexter, tänker så vill jag skriva & det är tyst. det är söndagstyst, jag äter välförtjänt choklad med daimbitar i & bara är. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0