stjärnorna lyser väl lika klart i din del av stan?



förra veckan träffade jag för andra gången i mitt liv världens sötaste Saga & för första gången hennes lillebror Rasmus. En lillebror med pyttetår & pyttefingrar. de säger att Saga är lik mig, i beteende & i utseende. jag tänker i smyg på håkans textrad & bara hoppas att hon kommer bli ett modigare barn än jag. 

"bli inte som jag när du blir stor"



samma vecka tog även en viss carl calle helmer körkort & när det senare kom fram att han utnyttjade sin pappas cab var det två små fröknar som undrade om de inte kunde få åka nercabat genom den kalla septembernatten? "Det går nog att lösa."

håret blev trassligare än förut & vi lyckades knappt få någon bild utan att någon blundade. Det var inte heller den varmaste natten på året & "får man verkligen åka nercabat på vintern?" Men med varma vantar, mössor & tröjor går vad som helst & sådana vidingsjöbarn som vi kan konsten att göra den mest kallaste upplevelse till kittlande i maggropen.

"titta jag ser stjärnorna"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0