oh i knew there must be something meant for me out there.

jag kan inte lyckas skriva en kort text inatt (har kanske för mycket ord i fingrarna.)

ett. jag tänker göra det igen lisa. förväntningar höga som höghus tillhörde tvåtusensju (dem gick i kras en januarinatt.) Så tvåtusentio student bal liv som börjar möjlighet att fly staden asfaltsvägarna & det här rummets fyra väggar - jag bryr mig inte. det gör inte dig till århundradets år. istället får du bevisa precis som alla år före dig att du är värd någon slags nominering. det har gått en dag & än så länge har du inte lyckas slå vare sig tvåtusensex, åtta eller nio.

två. jag tänker lova mig själv någonting inatt som jag kommer ångra i efterhand. som jag kommer gråta över & slå på mig själv för. det någonting som behöver fixas, någonting är trasigt jag vet exakt vad det är & man går inte runt hela livet med vetskapen om vad felet är, var det ligger & hur man ska förändra det utan att ens lyfta ett lillfinger & försöka. Så i för väg - förlåt du lill-stina för det här (det hemskaste är att du vet att i slutändan kommer du vara tacksam.)  


Kommentarer
Postat av: Liiisa

älskade vän, jag är så glad över att alltid ha dig vid min sida. Du måste få veta det, ännu en gång. (jag skulle kunna säga det varje sekund av varje dag). <3

2010-01-02 @ 13:41:15
URL: http://dancingday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0