and yeah she didn't really care about anything else 'cause she only wanted him to think that she looked nice, and he did.

jag dansar om söndagarna, skriver om min släkt i veckorna, klagar på att det inte händer tillräckligt mycket i slutet av januari, får fnatt på allt som har med snö & kylan att göra, tvingar mig själv upp varje morgon och försöker skjuta bort undanflykterna som samlar sig inuti huvudet.

& sen på en vecka går jag från att någon dag ska jag göra en tatuering till jag gör det på fredag & efter klockan ett den dagen har min dröm suttit där, på handleden. det där ordet som är så mycket mer än bara fyra bokstäver, för mig



sen fortsätter jag i samma takt & ibland känns det som att det är någonting jag missar. vi skrattar tills min hals värker i johannas rum, högst upp i höghuset & jag sorterar min kläder i färgordning. jag sover tätt intill en varm kropp & var jag än tittar ser jag saker som måste fixas, ordnas & klaras av. 

därför hamnar mitt kära pancakeheart i skymundan, därför hamnar lilla jag i skymundan
& jag vet så väl att det inte ska vara så.

Kommentarer
Postat av: Sophia

åh, stina. Jag vill se tatueringen!

2010-01-28 @ 16:24:57
Postat av: stini

svar: Sophia om du ser mig någonstans får du gärna hoppa på mig & så kan jag visa den! :)

2010-01-30 @ 15:02:43
URL: http://pancakeheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0