jag skulle springa efter men trampa snett.

äntligen fick stinax2 den där vinkvällen & som de längtat efter att vingla runt på hala gator & dansa till gamla interna sånger som bara få utvalda vet förtjusningen med. det blev en kväll av bambi på hal is, djupfrysta tår, någon som ändrade klockan för att tiden gick alldeles för fort & springrundor mellan musik & uterum.

"it's the ågatan"



de kallaste dagarna på flera flera år & det är bestämt att det ska slutas upp med att vänta på festen - kan du inte komma till festen ta festen till dig. det är söndag & jag har ingenting att plugga på - håltimmarna ska från & med nu ta över den bördan.



jag går igenom alla cd-skivor lyssnar på marit & förvånas över att klockan går så sakta. det är snart dags att börja skriva ansökningar, dags att tänka på refrängen & sluta leva bland verserna. snart dags att ringa läskiga telefonsamtal, att bita sig i läppen & sluta trampa hål på samma ställe. finna det där modet jag så förbannat behöver men saknar ändå.

men inatt existerar bara en sak - ord & meningar.


Kommentarer
Postat av: Liis

Man känner sig så utpekad på bilden på Johan!

haha <3

2010-01-31 @ 21:19:51
URL: http://dancingday.blogg.se/
Postat av: Johan

det är för att du är utpekad LISA :P HEHE

2010-02-02 @ 09:00:04
Postat av: bambi

det var en kväll jag kallar fredag med stort F! <3

2010-02-02 @ 10:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0