But so many people are looking to me to be strong and to figt but i'm just surviving.

jag går mesta dels runt & snyter mig för tillfället & har också förbjudit mig själv att besöka någon slags form av vädersida fram till fredag, detta främst för att jag ryckt hår i snart två dagar för att det står regn över hela min studentdag.

det känns på något vis som när man var liten & det var julafton eller ens födelsedag om exakt fem dagar. jag får inte kliva in i min föräldrars sovrum eller stå & tjuvkika när mamma sitter vid datorn. De städar hela huset & skurar verandan & jag har deadline på när det måste vara färdigstädat i mitt rum. & såhär när jag tänker efter kanske det spelar mindre roll om det regnar på fredag (jag menar - de senaste julaftonarna har varit snöfria & julen har visst skett ändå) för jag tar faktiskt studenten & det är det stora i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0