cause it's life and it happening, it's really really happening, right now.

ting jag vill göra innan jag lämnar linköping alternativt söndermarken. 

tälta, se en soluppgång, härja vidingsjö runt, åka longboard på haningeleden mitt i natten, sitta på vidingsjöskolans tak, ha djupa konversationer med några av de där finaste människorna som går på stadens gator, sova under bar himmel på en studsmatta, ha hejdå middagar & hejdå kalas bara för att det är en förfärligt bra ursäkt för att samla dem jag tycker om, få johan att tycka att shulululu är en bra hälsningsfras, bada i gåra, vara uppe i ett helt dygn. 



ting jag måste göra innan jag lämnar linköping alternativt söndermarken.

lära mig diska för hand, lära mig tvätta kläder, vara som jag var när jag var fjorton femton och tala om i vareviga dag hur mycket jag älskar de där finaste människor här, våga tala om för mina föräldrar att för min del har de lätt förtjänat titeln världens bästa föräldrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0