jag har tagit båten över havet hit igen.

jag är på ön igen. lite tröttare än när jag lämnade den fast jag antar att det är sådant man får ta när man inte går & lägger sig innan tre (men mycket fint händer ju efter midnatt.)

annars? mitt rum är för tillfället i ett mycket städat skick, jag tog en promenad & andades havsluften, drar låga skämt med mina fina skrivare & försöker hålla mitt hjärta på plats (vi vill tydligen inte åt samma håll.) jag är i allmänhet mycket splittrad för tillfället. bland annat för att min vardag helt plötsligt är här & inte hemma, för att jag vill vara på två ställen samtidigt men också för att jag någonstans vet att det är i fårösund jag ska vara, just nu.

ibland önskar jag bara att en vecka inte skulle gå så olidligt fort.

Kommentarer
Postat av: Soffan

fint att se dig igen , verkligen! hoppas det inte dröjer allt för länge innan vi ses igen . c har skrivit hatinlägg om mig igen på bloggen . what to do? ha!



2010-11-01 @ 22:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0