ta hand om hennes fantasi, låt henne flyga fri.

jag konsumerar värmeljus på löpande band & förälskar mig i en ny röst från högtalarna. tänker det må nog vara den enda kärlek jag klarar av. konstaterar att jag föredrar diskberg & att lax minsann är fasligt dyrt. & att jag måste börja ta mera kort.

här går livet farligt fort & ändå långsamt. men någonstans föredrar jag att somna när solen går upp & att sitta i ett nedsläckt rum & vänta på inspirationen. prata förtroligt med någon som förstår. här går jag själv inte i många knop, släpper mera sakerna direkt där jag står fast ordning har aldrig varit min grejj. som man bäddar får man ligga eller hur? jag ligger bra här.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för ny röst du kommit över? är ute efter sånt nämnligen:)

2010-11-09 @ 19:07:07
URL: http://middleclass.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh, det lät hemskt fint måste jag hålla med om!

2010-11-09 @ 22:48:18
URL: http://middleclass.blogg.se/
Postat av: Hanna

Stina stina stina stina. Du skriver så att jag får gåshud och hjärthopp i bröstkorgen. Tänk att man kan bli så glad över att läsa en beskrivning som värmer in till rötterna, och veta att man befinner sig på samma plats :)

2010-11-15 @ 20:28:25
Postat av: F

jag känner igen det där citatet, för med spoty som en återfunnen vän kan även ja söka på hans musik (åh de här blev en konstig kommentar, jaja puss på rej, tack för tipset)!

2010-11-23 @ 15:12:56
URL: http://farfaraway.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0