för jag har en längtan som aldrig vill gå över.

jag har haft skrivkramp. i flera dagar. frustrerande nästan slita håret från huvudet skrivkramp. det kan ha lossnat inatt. jag vågar inte ropa hej än. vad jag däremot vågar säga är - för en halvtimma sedan blev det just exakt fjorton dagar tills jag kommer vara i linköping igen. tills dess får jag lyxa här med människor som sjunger, masserar en, pillar en i håret, får en att skratta tills magen krampar & varje dag är jag (trots skrivkramp) så hals över huvudet tacksam för att jag får vara här.  

Kommentarer
Postat av: F E L I C I A

Åh, skrivkramp är nog något utav det värsta man kan drabbas av "/



Långa halsdukar är bäst, varma också! :) Jag har bara gjort räta maskor och det tog ett par månader. Jag kommer inte riktigt ihåg när jag började :/ Kram och lycka till!

2010-10-08 @ 23:40:31
URL: http://flickamedkjol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0