om du älskar mig kommer jag lämna dig & om du lämnar mig kommer jag att älska dig.

jag har ett förslag på en överenskommelse mellan mig & någon något vem helst det är som nu bestämmer vem som ska få ta del av det där som kallas kärlek. 

jag ger det lilla som var menat för mig till någon annan. jag har några på lut som har gjort sig mer än välförtjänta av det. jag kan lova att dem inte kommer fucka up det som jag, tvärtom dem kommer göra det fantastiskt banbrytande magkittlande bra. så om jag ger namnen, åh du något någon vem helst det än må vara, har vi en deal?  


Kommentarer
Postat av: Hanna

Känner att datasalen blev alldeles alldeles för liten för de här stora orden. Åh. Det är så vackert stina.

2010-10-13 @ 15:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0