kom igen kom igen sluta fega ur.



idag var första gången jag kände att jag skulle vilja åka hem. dock mest bara för en blixtvisit. för att få skaka lite i en vän & övertala honom om att han är värd något mer än det här & att det något finns därute. någon annanstans. & för att få krama lite folk.

själv går jag runt här & försöker sysselsätta mig med någonting för att inte känna efter för mycket. jag lider av alldeles för mycket åkommor just nu. får min dagliga rapporter om läget hemma i staden. längtar inte utan om jag fick välja skulle jag flytta alla till gotland istället.



enda sedan jag kommit hit är det som att klyshig klarhet efter klarhet visat sig. avstånd kanske har den inverkan på människor. & egentligen skulle jag vilja slänga över er allt jag kommit fram till men samtidigt tänker jag att ni måste se det själva. att alla måste lära sig på sitt eget vis. men om ni står i valet & kvalet - åk. jag kan inte lova att det kommer vara smärtfritt men det kommer så in i den vara värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0