måndag-fredag blev en kedja kring min fot men det är nånting ikväll som får mig att tro att vi kan gå genom eld.



hon satt bredvid mig i tre års tid & vi delade allt ifrån samma namn till spanska glosor till tovigt hår. fredagarna var våra, helgerna var skiten & ligga på golvet blev vår melodi. hon var en person som bara gav en glimt av sig själv & om man inte tittade närmre gick man miste om någonting så stort.

hon är en av de starkaste jag mött trots svagheter. en som ser till detaljerna. som alltid håller ett öga på en. den där som drar in dig när du står precis vid kanten. som säger det som verkligen betyder någonting. en som gör när alla andra står still (som att skicka en film till mig med texten Trodde du jag skulle glömma?)

jag älskar dig stina.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig Stina. Saknar<3

2010-09-08 @ 17:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0