var inte rädd, jag går bredvid dig.

en del människor har enklare för att komma i kläm. att vilja så mycket men bara komma halvvägs. att bli bortglömda trots att alla svor heligt på att de aldrig skulle göra just det. vissa människor, som sådana som du & jag, har närmre till att se felen hos oss än hos dem. en benägenhet att skylla allt ont som sker på oss själva.

& vi blir ensamma - ibland. för att halvvägs duger inte. för att halva människor inte duger i våra liv. vi kräver mer av människor omkring & ännu mer av oss själva. men lisa, en dag kommer det släppa (det är inte fel på oss.) det finns fortfarande hopp. & jag går med dig, bredvid dig. glöm aldrig det.♥


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag älskar dig. <3

2010-09-05 @ 19:12:24
URL: http://dancingday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0