för jag tror att livet just har börjat & det blir vad jag gör det till.

svar: nej jag sover inte. detta kan skyllas på två saker. 1. kaffe. 2. frida.

förklaring 1. att dricka kaffe gör en pigg men det är så hemskt fint att ha kaffe-stund med en viss tove sådär på kvällskvisten att jag för allt i världen inte vill avstå från den stunden. förklaring 2. frida länkade från sin blogg till en annan blogg & nu har jag påbörjat en lista som blivit 18 nummer lång med saker jag ska göra med start imorgon. post-it-lapp på dörren.

bonus. kan avslöja att listan innehåller saker som säg ja i en hel vecka, skriv en lista med 100 saker som gör dig glad & ring farmor. ska man leva så gör det nu, som maia hirasawa sjunger.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åå jag sitter här och känner mig lite omtyckt

och blir inspirerad ^^

2011-04-06 @ 23:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0