nu är det gott att leva.

jag tror att jag har haft en riktigt fin lördagskväll när 1. gggggggggggggggggggggjgaig gförtf iifG;igi)gfi. blir mitt hejdå till tove på chatten. 2. när mitt sms till matilda är svårt att tyda (åh eff är ett, jag baksla dig?) 3. promenaden dagen efter runt mitt vidingsjö innehåller små stopp & utrop som "varför stina?" & "åh nej det är inte sant." 4. när sofia & johan säger - "ja du sa det igår, många gånger."

efter vad som kan vara världens finaste bakishäng som innehöll årets första bosseglass, sittdans i carls silvriga fara, spontantrip ut till en sjö & en brygga där solen speglade sig i vattnet & håkan spelades i bakgrunden ("om jag fick välja hur jag skulle leva mitt liv skulle jag vilja leva det precis såhär.") & avslutningsvis pizza i johans kök är det nu måndag. vårdcentralstiden är bokad & idag har jag en dejt med den där fina lisa.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0