han säger hej stina (fast på engelska) kom & dansa med oss nu.

firade in lite vår igår, som jag lovade tott att göra. lärdom 1: jag ska sluta fira in saker med vin. från & med nu håller jag mig till den hederliga cider-öl-starksprit-fyllan. sitter nu i köket efter påsklunch & hetsdricker vatten. firade som sagt & mötte bland annat gotlänningar på gatan som leder till ån. lärdom 2: världen är verkligen liten. efter vad som kan varit den kortaste dans-stunden någonsin sprang jag till mor i den blå faran & fick veva ner rutan för "gud vad du luktar."

nu fortsätter jag min återställning med frukt, ett till glas vatten & hoppas jag kan träffa de där fina ikväll igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0