ska man leva så gör det nu.

jag har förfestat sju personer i en bil. jag har gjort visby osäkert. jag har gjort någonting som fått johan att skicka den nuförtiden vanliga frasen "du alltså." jag har sovit i en bil tillsammans med tre favoriter. jag har gjort en nästan walk-of-shame över coop-parkeringen. jag har fått festivalkänsla. jag har skrivit milslånga meddelanden hem för det finns mycket att säga & jag kan inte hålla mig kort. jag har applåderat en vän för hans sätt att ta allt ett steg extra. jag har diskat klart.



mitt i allt det där blev det april & mindre än två veckor kvar till påsklov & mindre än en vecka kvar tills pappa kommer hit & antologi-inlämningen flög förbi & solen tittar fram nästan varje dag & vet ni vad? man glömmer att man trivs med livet ibland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0