"vissa saker säger man bara inte stina, de håller man för sig själv."

jag har kommit på att det nog är tur att människor inte hör mina ytterst genomtänkta kommentarer;

1. de x antal fis-historier jag berättade för stina & andré igår kväll.

2. Islatte-fika med elin leder till att jag senare på lunch-fika med sofia behöver uppsöka ett visst rum. när jag senare kommer tillbaka till bordet utbrister jag "shit, jag vet inte om jag kom ihåg att spola."

3. sofia slänger för x gången sin sjal i mitt ansikte varpå jag säger "fan vad du slänger med den där" & sedan nöjt fortsätter "det säger jag varje morgon." (en high five tyckte hon dock att jag var värd för den!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0