I was convinced you loved me and i was pretty sure that i loved you too.

jag älskade dig. & jag hatade mig. jag hatade dig för att jag hatade mig & för att jag älskade dig. jag älskade dig för att du älskade mig & jag hatade dig för det. för att du älskade mig & aldrig slutade. & jag hatade mig för att jag aldrig gick.

så en dag började jag glömma varför jag älskade dig. sakta. bit för bit. & till slut mindes jag bara varför jag hatade mig. då skrek jag. att jag hatade dig som fått mig att hata mig. 

så en dag började jag glömma varför jag hatade dig. sakta. bit för bit. & till slut mindes jag bara varför jag älskat dig. men då skrek jag inte.  

Kommentarer
Postat av: tove

STINA MIN ÄLSKADE VÄN. fan rakt in i helvetets jävla wow vad bra du skriver!! hade inte glömt det, men behövde bara en påminnelse om hur det är att läsa det du skrivit. FANTASTISKT.



och så vill jag ge dej ännu en KRAM.

2011-12-17 @ 15:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0