so whatever you say it's all fine by me - who the fuck anyway wants a christmas tree?

jag är nog den mest ojuliga jag känner till, efter johan (jag tycker iallafall om lussekatter) men jag hade tänkt mig att jag skulle försöka göra julen till min. med andra ord, välja bort allt det som jag inte tycker om - så som julmust, klappjaktshets & klassisk julmusik, & istället dosera med det jag faktiskt tycker om - cola till julbordet, festligheter på juldagen, stjärna i fönstret & barney stinsons egen komponerade jullåtar.

 

& dansen i slutet är min officiella juldans.


Kommentarer
Postat av: Ralf

Det bästa med Hives och Laupers jullåt är när hon sjunger "and I went down on your mother" haha. Åh, nu måste jag lyssna på den bara för det :)

2011-12-12 @ 12:33:31
URL: http://ozzilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0