Man måste härma dem som vaknar & vet vad dem vill ha.



blev väldigt förvånad när jag gjorde upptäckten att julafton bara är dagar ifrån. kanske betyder det att jag hållit mitt löfte till december rätt bra trots allt. kanske innebär det att ingenting skvallrar om jul förutom min stjärna i fönstret. kanske har det ingen innebörd alls.

men vad jag är fruktansvärt medveten om är att, trots att jag inte räknat dem, krymper dagarna av det här året. & jag kan inte hitta pennan som kan skriva på det tomma bladet som kallas tvåtusentolv.

om du vill ha mig så säg till
för själv vet jag inte vad jag vill
jag har försökt att ta tag i någon
men händerna kan inte hålla still.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0