du sa kom, du måste tvinga mig ut, låt mig bara följa med.

så kom det & gick. & idag har jag mest hasat runt med känslan av att det är nytt år. var så nära imorse att lägga någon kommentar i stil med ja då var det 2012 då. hindrade mig. kände att det räckte med förra årets liknande uttalande.

höjdpunkterna julafton tvåtusenelva:

1. min kusin går ut för att "hämta tidningen" då en annan tomte knackar på som ingen fortfarande vet vem det var. han kommer in, ska sätta sig men missar stolen & faller rakt pladask på rumpan. & ena kusinbarnet började gallskrika.

2. när den okända tomten kom gömde sig kusinbarn 4 år under bordet. när min moster försöker locka fram honom med men tomten är ju snäll lucas svarar han inte den tomten. 

3. fick en klapp på kinden av ida 2 år vilket kanske inte kan anses som en höjdpunkt av vissa men att ett barn som härjar runt helt plötsligt stannar upp för att klappa en på kinden, det får iallafall mig att vilja lipa lite.

så efter diverse intressanta samtalsämnen vid matbordet bytte jag den här utsikten från en toalettstol



till den här på en annan toalett, i en annan stad. & firade lite jul med några ur familj nummer två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0