nån som inte erkänner allt i efterhand.

jag vet att det inte är min sak att lägga mig i. vem är jag att säga åt dig vad du ska göra?

men om jag säger det som så. om du funderar på att skicka det där smset. skriva de där orden. åka till den där staden. sjunga den där sången högt. söka den där utbildningen. fråga ska vi hänga ihop du&jag?

du får använda mig då. som skräck exempel. worst-case-of-scenario-objekt. för jag vet hur ånger får en att inte kunna sova. hur det kliar. sliter i en. hur överjävla bajskorv det känns att ordet borde finns i mitt liv igen. det jag borde gjort. att jag bjöd in det igen. att jag inte lärt mig.

lär av mig. skicka smset. skriv orden. åk till staden. sjung sången. sök utbildningen. fråga. lova att du försöker. lova. om det går åt fanders kan du skrika på mig men släpp inte in borde i ditt liv. gör det inte.

Stannar du & slåss eller sticker som en kaktus?
ropar efter nån fast det finns ingen backup.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0