jag vill hellre vara levande ensam än någon man bara minns.

jag tänker alltid att det är bättre att ligga kvar.

av samma anledning som jag alltid tänker nej före ja. av samma anledning till att jag varje natt tänkte "imorgon kommer jag inte kliva ur den här sängen" & likt förbannat drog jag mig ur den, åt min gröt, klädde på mig & trampade iväg på monarken.

efter två dagar på marken, med trycket över bröstet, slutar jag upp med att älta meningen "ingen bryr sig". för jag bryr mig (jag vill ju leva) & det är det enda som betyder någonting.   

Kommentarer
Postat av: lovisa

åh, du skriver så fint stina!

2011-02-21 @ 09:02:52
URL: http://framtidsflykt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0