men det fanns da'r, jag minns de än, de bästa någonsin.

hej ni, det var ju ett tag sen (tio dagar men vem räknar precis?) & jag tänkte jag skulle höra av mig & säga att allt är fint. jag har inte träffat någon annan som behandlar mig bra. jag går bara mest & skrattar hela tiden & jag har klippt av håret & jag har åkt tillbaka till ön & är ni arga för jag inte varit här?

pappa tog ledigt, han kommer i april & hoppas på mycket golf. Katten luktar fortfarande gott & filmarna är tillbaka det är precis som förut. jag har upplevt dramatik, jag har inte haft tid.

ni är väl inte arga? vill ni fortfarande läsa om mig? jag brukade ju skriva & fota & så. men det går da'r, jag minns er än men jag glömmer bort det här så lätt.

jag vill se emil, han kommer till visby. frida vill också. Tove kör bilen, jag tappar baskern, fy vad det blåste. & oj vad vi skrattade. & ja jag fånflinar & nynnar på säkert.

ni är väl inte arga? ni har väl inte tröttnat? jag önskar så gärna att ni fortfarande är kvar.

(inspirerad såhär på torsdagsnatten, efter en tur in till visby, av säkert! & låten "är du fortfarande arg?")


Kommentarer
Postat av: F

åh jag är hedrad, jag är nämnd (inte varje dag;) ):D

2011-03-14 @ 19:25:26
URL: http://farfaraway.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0