tiden rinner långsamt ut medans solen är på väg ner.

jag är vaken. & har haft en underhållande chat-konversation med totten i rummet bredvid samtidigt som jag tokläser texter högt för mig själv, töjer ut skor & smaskar på kladdkaka. börjar också tro att johan & jag verkligen har någon slags telepatisk förmåga mellan varandra.

för exakt en timma och en kvart sedan blev det en vecka kvar tills jag anländer till tätorten på en slätt. jag fasar & längtar, våndas & njuter. för på något vis, trots alla avsked & farväl, nu är det gott att leva.


Kommentarer
Postat av: totten

ååå min stina. nu är jag här! så mycket saknar jag dej- jag har börjat läsa en blogg! din blogg. hoppas du mår bra. här är söndag (hos dej också) och jag är bakis och lite glad lite ledsen. puss på dej!

2011-06-19 @ 12:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0