Hon kan finna allt det enkla på en plats hon själv valt ut.

efter textsamtalsdagar som lämnar huvudet grötigt & hjärtat lyckligt. efter sena nätter utan vettigt innehåll, spontanutflykt till visby, välplanerad valborgstur till fårösund, oplanerat öldrickande/vinpimplande/dansande i mitt rum. efter mängder av ord, besvikelse-period. efter nyfunnet hopp, diskberg som lämnar mig utan bestick, varmvatten frånvaro, nybörjad klädhög på badrumsgolvet för fåtöljen är full. efter söndriga jeans, knoddvarning & gudmorsförhoppningar (igen.) efter jag-tänker-inte-möta-din-blick-möten. efter de där smsen jag inte borde skicka men jag skickar ändå. efter jag-önskar-du-var-här-nu & jag-önskar-jag-var-där samtal. efter alla skratt har jag bara en enda fråga -




varför slutade jag någonsin upp med att hänga på tak?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0