du fråga vem som förstört mig.

utkasthögen är större än den någonsin varit förut. ingenting kommer ut som det ska.

jag tog en omväg idag. när jag lämnat av johan svängde jag vänster istället för höger. för att få lyssna på en låt på toves skiva. för att få andas. jag vill inte vara här & samtidigt vet jag inte var någon annanstans jag skulle vara. får avstånd det att göra mindre ont? får jag nu betala för att jag flydde? är det såhär payback känns?

jag tar omvägar för att plocka upp mig. det är så det går till. plockar ihop. går sönder. plockar ihop igen. inbillar mig att det här klarar jag för att sedan sitta, som nu, fem i två på natten & undra när jag började ljuga så dåligt?

jag tog en omväg idag. för att det var sådär läskigt mörkt igen.

Kommentarer
Postat av: fridolin

fina fina fina stina <3

2011-11-29 @ 13:02:48
URL: http://farfaraway.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0