säg är det långa nätters fara att se det man vill se & var den man vill vara.

jag misstänker att jag inte kan förklara, hur mycket jag än vill, men skam den som inte försöker.

ikväll var jag & min mamma på konsert i crusellhallen på konsert&kongress. det var som terapi. som att någon skakade om mig & sa det är okej det är okej i en timma & fyrtiofem minuter. jag ville gråta skratta ställa mig upp skrika vänta melissa jag måste bara skriva ner något. jag ville spela in varje rad hon sjöng så jag vid väl valt tillfälle kunde visa det för någon. citera henne rakt av - säga det är såhär det är. jag tänkte jag behöver aldrig mer skriva någonting i hela mitt liv för det här säger allt & samtidigt ville jag bara just det. skriva ut vartenda fjuttigt ord jag spar på. 

ikväll var jag & min mamma på melissa horn (precis som den där novemberkvällen för två år sedan) men det kunde lika gärna varit ett terapisamtal tillsammans med flera hundra andra.


Kommentarer
Postat av: Maria Tidlund, 297

Trött på alla tråkiga kollegie- och anteckningsblock som säljs i butikerna? Brukar du bläddra runt i dina fullkladdade block utan att hitta det du söker? Välkommen till oss, vi har lösningen! Smarta och snygga anteckningsblock – och inga produkter över hundralappen! Perfekt till dig eller som julklappar!



(Btw, din blogg är grym. Kan ju skriva det när jag ändå tar mig tid för reklam och allt... :)

2011-11-25 @ 23:53:02
URL: http://tvahundranittiosju.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0