*

jag har konstaterat - det finns för många underskattade grejer så som

1. höga trosor
alternativt mammatrosan alternativt damtrosan (som expediten på lindex vänligt men bestämt påpekade att det kallades) men nu trycker jag mini-stringen jag köpte i sjuan långt in i lådan för högtrosan - i'm yours.

2. korv med bröd
nej jag pratar inte om en snabb måltid vid någon random korvmoj. jag pratar koka egna korvar, lägg dem varsamt i brödet, dra på en linje gurkmix & en linje ketchup. NJUT! 

3. kurslitteratur
det råder en uppfattning om att litteratur inom universitetet mest är torr & skämtfri men jag skrattade iallafall högt åt oomkullrunkelig. sen är det ju också vida välkänt vilken fantastisk humor jag har.

Kommentarer
Postat av: Ralf

hahaha, jag älskar också det ordet! Hade det till och med på en liten lapp på min ord-hylla på Gotland du vet :)

2011-10-05 @ 19:08:21
URL: http://ozzilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0